Profesionální školení

Základem dobrého kosmetického salonu je osobní přístup každé z vás, jak jste poctivá k lidem, jak Vaši práci osobně vnímáte, jaký máte salon, jak velké máte srdíčko a mnoho dalších faktorů. To všechno Vaši zákazníci vnímají, cítí a poznají. Jistě víte, co tím vším chci říci a určitě mi dáte za pravdu. Každý Váš klient, či zákazník očekává perfektně odvedenou a poctivou práci s viditelným výsledkem, radu jak o sebe pečovat a doporučení vhodné kosmetické péče. Toto vše by mělo být samozřejmostí. Na druhou stranu však také od Vás očekávají perfektní ošetření a vysvětlení, jak laser pracuje, principiálně funguje, vzniká, co dělá s pletí už od samého začátku ošetření, co je to biostimulace, jak pracuje buňka po ozáření laserem atd. atd. To všechno byste měli znát, aby Váš zákazník byl spokojen s Vaší prací a také aby výsledek byl o to lepší při správných dodržených postupech. Dnešní zákazník vyžaduje odbornou způsobilost při laserovém ošetření i podrobné vysvětlení jak vše funguje. V dobrém kosmetickém salonu by to mělo být vnímáno jako samozřejmost. Proto se naše firma snaží dát svým zákazníkům to nejlepší školení s odborným vysvětlením, radou jak být úspěšný a v neposlední řadě učíme, jak velmi dobře zvládnou psychologii prodeje. Takto poctivě vedené školení provádíme jako jediní na trhu. Školení probíhá u Vás na pracovišti s možnou ukázkou správného laserového ošetření. Školení trvá 4-5 hodin s tím, že je možno zvolit i individuální přístup například s ukázkou jak laserové ošetření vhodně doporučit, jaké volit slova a jak odpovídat na otázky ohledně ceny. Součásti školení Vám ukážeme možnosti, jakou si můžete zvolit strategii reklamy, letáků, plakátů, permanentek i www-prezentace a nebudou ani chybět informace o zásadách a možných chybách, které se tak často dělají. Jako pomůcka pak složí VIDEO ukázka, ve které si informace znovu zopakujete a navíc uvidíte, jak se správně ošetření provádí, na ukázku se podívejte zde. Další výhodou je AUDIO prezentace čtyř základních diagnóz, které tvoří základ základní kosmetické péče, tu si můžete vyposlechnout zde.


To nejdůležitější ze školení

  • Proč nestačí jen hezký úsměv a příjemné prostředí salonu
  • Co dalšího od nás zákazníci očekávají
  • Jak se může Vaše snaživost obrátit proti Vám
  • Jak věcně argumentovat a účinně doporučit laser
  • Jak efektivně klást otázky a řídit rozhovor
  • Jak volit otázky, které vedou k odhalení problému
  • Kterých chyb se při naslouchání nejčastěji dopouštíme a proč
  • Proč poskytovat informace věcně, stručně a srozumitelně a čemu tak můžete předejít
  • Jak se vypořádat s odůvodněnou kritikou
  • Proč je důležité zákazníkům pozorně naslouchat
  • Co má obsahovat vaše "technická příprava" u laserového zařízení
  • Co odpovědět na dotaz ceny
  • Jak probíhá při prodeji služeb jednání se zákazníkem
  • Jak nabídku služby přesvědčivě prezentovat
  • Čím můžete jinak vynikající dojem z poskytnuté služby pokazit
  • Co musíte udělat, aby zákazník odcházel spokojen
  • Jak a čím být lepší než Vaše konkurence
  • Jak postupovat, když zákazník porovnává vaši nabídku s konkurenční
  • Kontraindikace u biostimulačního laseru
  • Jakou zvolit nejvhodnější reklamu a kde neudělat chybu
  • Jaká je nejúčinnější a nejlépe zvolená reklama ve Vašem regionu
  • Způsob a prezentace elektronicky zpracované reklamy ve Vašem salonu
  • Kde nestačí jen plakát, nebo pouze letáček
  • PROFI prezentace Vašeho salonu v začátcích – základní pravidla
  • a mnoho dalších…