Dovedeme Vás k úspěchu

Firma SIDL WORLD školí velmi důkladně své zákazníky i celý personál kosmetického salonu, a to nejen při samotném prodeji, ale i během roku dle vzájemné domluvy a samozřejmě i ONLINE.

ZÁKLADY ÚSPĚCHU

Základem úspěšného kosmetického salonu je osobní přístup každé z vás, jak jste poctivá k lidem, jak Vaši práci osobně vnímáte, jaký máte salon, jak velké máte srdíčko a mnoho dalších faktorů. To všechno Vaši zákazníci vnímají, cítí a poznají. Jistě víte, co tím vším chci říci a určitě mi dáte za pravdu. Každý Váš klient, či zákazník očekává perfektně odvedenou a poctivou práci s viditelným výsledkem.

Požaduje radu, jak o sebe pečovat a doporučení vhodné kosmetické péče. Toto vše by mělo být samozřejmostí. Na druhou stranu však také od Vás očekávají perfektní péči a vysvětlení, jak laser pracuje, principiálně funguje, vzniká, co dělá s pletí už od samého začátku samotné péče, co je to biostimulace, jak pracuje buňka po ozáření laserem atd.

To všechno byste měli znát, aby Váš zákazník byl spokojen s Vaší prací a také aby výsledek byl o to lepší při správných dodržených postupech.
Dnešní zákazník vyžaduje odbornou způsobilost při laserové péči i podrobné vysvětlení, jak vše funguje. Ve špičkovém kosmetickém salonu by to mělo být vnímáno jako samozřejmost.

Proto se naše firma snaží dát svým zákazníkům to nejlepší školení s odborným vysvětlením i radou, jak být úspěšný a v neposlední řadě učíme, jak velmi dobře zvládnou psychologii prodeje.

TAKTO POCTIVĚ VEDENÉ A ÚSPĚŠNÉ ŠKOLENÍ PROVÁDÍME JAKO JEDINÍ NA ČESKÉM TRHU

Školení probíhá u Vás na pracovišti s možnou ukázkou správné laserové péče. Školení trvá 3-5 hodin s tím, že je možno zvolit i individuální přístup například s ukázkou, jak laserovou péči vhodně doporučit, jaké volit slova a jak odpovídat na otázky ohledně ceny.

Součásti školení Vám ukážeme možnosti, jakou si můžete zvolit strategii reklamy, letáků, plakátů, permanentek i www-prezentace a nebudou ani chybět informace o zásadách a možných chybách, které se tak často dělají. Jako pomůcka pak složí VIDEO ukázka, ve které si informace znovu zopakujete a navíc uvidíte, jak se správně laserová péče provádí.

Další výhodou je AUDIO prezentace čtyř základních diagnóz, které tvoří základ základní kosmetické péče. Vyžádejte si katalog a určitě se dozvíte víc.

TO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ ZE ŠKOLENÍ

  • Proč nestačí jen hezký úsměv a příjemné prostředí salonu

  • Co dalšího od nás zákazníci očekávají

  • Jak se může Vaše snaživost obrátit proti Vám

  • Jak věcně argumentovat a účinně doporučit laser

  • Jak efektivně klást otázky a řídit rozhovor

  • Jak volit otázky, které vedou k odhalení problému

  • Kterých chyb se při naslouchání nejčastěji dopouštíme a proč

  • Proč poskytovat informace věcně, stručně a srozumitelně a čemu tak můžete předejít

  • Jak se vypořádat s odůvodněnou kritikou

  • Proč je důležité zákazníkům pozorně naslouchat

  • Co má obsahovat vaše „technická příprava“ u laserového zařízení

  • Co odpovědět na dotaz ceny

  • Jak probíhá při prodeji služeb jednání se zákazníkem

  • Jak nabídku služby přesvědčivě prezentovat

  • Čím můžete jinak vynikající dojem z poskytnuté služby pokazit

  • Co musíte udělat, aby zákazník odcházel spokojen

  • Jak a čím být lepší než Vaše konkurence

  • Jak postupovat, když zákazník porovnává vaši nabídku s konkurenční

  • Jaké jsou správné indikace

  • Jaké jsou kontraindikace u biostimulačního laseru

  • Jakou zvolit nejvhodnější reklamu a kde neudělat chybu

  • Jak si nastavit cenotvorbu samotné kosmetické péče – která cena je ideální

  • Jakou si udělat pomůcku při prezentaci v salonu

  • A mnoho dalšího

Máte zájem o kompletní nabídku produktů a ceník?

Pokud Vás zaujala naše nabídka natolik, že máte zájem o předvedení s celkovou prezentací laserového systému „SPARIDONN®“, včetně speciální kosmetické řady a zaslání ceníku všech kosmetických produktů, tak stačí vyplnit a odeslat přihlášku. Tato vyplněná přihláška pak bude zařazena do pořadí a řádně evidována. Při prezentaci dostanete navíc dárek, který Vás jistě potěší. V co nejbližší době Vás budeme kontaktovat.

Mám zájem o prezentaci produktů

Vyberte z nabídky:

Vybrané ukázky hodnocení našich produktů a referencí ze stovek příspěvků.

„Dobrý den, mám kosmetiku a laser Sparidonn asi tak měsíc a půl a musím říci, že jsem nadšená. Za první 4 dny jsem prodala asi 14 permanentek a mé zákaznice mají velký zájem o laser i o kosmetiku.“

Spokojená zákaznice

„Musím zde před všemi konstatovat, že jsem byla až překvapena, jak pan Ševčík umí školit a co mi všechno řekl, a hlavně co mi poradil. Já jsem dělala spoustu věcí špatně…“

Spokojená zákaznice Alena

„Děkuji panu Ševčíkovi za školení i za přístroj. Jo a ten kolagen pane Ševčíku je parádní… děkuji i za ty ručníky i permice:o) K. Jsem ráda, že můžu můj názor někde napsat!“

Spokojená zákaznice

Naše produkty a služby v číslech

Dopřejte svým zákazníkům to nejlepší a budou se za vámi vracet ještě častěji.

0
Salonů využívá naše produkty
0
Ošetřených zákazníků v salonech
0
Hodin poskytnutého školení